Український бренд базового жіночого одягу вийшов у свою першу велику публічну комунікацію. Кампейн має на меті стати маніфестом жінкам: «Змінювати одяг як настрій, але подобатися собі будь-якою – це база».
У межах кампейну на сторінці бренду в Instagram з’являться короткі відео, які демонструватимуть мікроісторії кількох дівчат: з роботою, подругами, митями щастя та суму, маленькими слабкостями та свободами. Усі ці ролики, як пазл, разом поєднуватимуться в один великий маніфест.
Творці кампейну прагнуть закцентувати на тому, що дає жінкам енергію радіти, жити, досягати успіху, почуватися впевненими у собі та бути щасливими. Відео покликані розповісти історії про емоційний та фізичний фундаменти – невіддільну базу, важливою частиною якого завжди є одяг. Ці ролики є своєрідною одою дівчатам, які приймають себе у будь-якому настрої та вбранні.
SOLMAR – це український бренд стильного базового одягу, який пропонує універсальні сучасні жіночі моделі у великій палітрі кольорів за доступною ціною. Instagram-магазин бренду сьогодні є найбільшим в Україні й налічує понад 890 тисяч фоловерів. До того ж, бренд має онлайн-магазин та 16 офлайн-магазинів у великих українських містах. Що важливо, SOLMAR нещодавно вийшов на європейський ринок й зараз активно розвивається у Польщі. Вже відкрито магазин у Познані, успішно функціонують insta- та онлайн-магазини.